Google Translater for Website

Politica de retur

UTILIZATORUL are dreptul de a se retrage din contractul la distanta si sa returneze produsele comandate in termen de 14 (paisprezece) de zile de la data acceptarii produselor, fie de catre UTILIZATOR, fie de catre un tert, altul decat transportatorul si indicat de UTILIZATOR.

 

Conditii de returnare a produselor:

 

(1) UTILIZATORUL va intra in sectiunea ` Formular retur` din cont client, si dupa apasarea butonului, completeaza datele necesare si indica produsele pe care doreste sa le returneze.

 

(2) Toate campurile obligatorii trebuie completate, dupa care se apasa butonul „Trimite cerere pentru returnare”. Un mesaj va aparea din sistem care spune ca a fost primita cererea de comanda. Confirmarea acestui lucru va fi trimisa prin e-mail catre UTILIZATOR.

 

(3) După aprobarea cererii de returnare, se modifica statusul acesteia in sectiunea „Returnare” din profilul inregistrat al UTILIZATORULUI. COMPANIA trimite un mesaj de aprobare a cererii la e-mail-ul CONSUMATORULUI.

 

(4) Produsul trebuie returnat cu ambalajul / eticheta si etichetele originale, fara ca produsele sa fi fost utilizate, deterioarate sau tratate in vreun fel.

 

(5) CONSUMATORUL este obligat sa pastreze cu atentie produsele  primite de acesta si sa asigure pastrarea calitatii acestora. Nu trebuie compromisa nici integritatea etichetei!

 

(6) In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, COMPANIA isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea produselor returnate si, in consecinta, de a nu returna suma platita de catre CONSUMATOR.

 

(7) In cazul in care CONSUMATORUL gaseste defecte in marfuri, el poate returna produsul si poate solicita o rambursare.

 

(8) La o cerere rezonabila sau la o cerere aprobata de returnare a produselor, COMPANIA restituie sumele platite fara intarziere nejustificata si nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data notificarii deciziei CONSUMATORULUI de a se retrage din contract.

 

(9) Toate costurile suplimentare suportate de CONSUMATOR pentru primirea și returnarea bunurilor achizitionate, comisioane catre banci si alte cheltuieli care depasesc contravaloarea produselor din comanda vor fi suportate de acesta.

 

(10) Atunci cand solicita sau returneaza produse care beneficiaza de o reducere, UTILIZATORUL primeste inapoi doar suma platita efectiv.

 

(11) In cazul in care CONSUMATORUL decide sa se retraga din contractul de vanzare la distanta si doreste sa returneze toate articolele comenzii sau doar o parte din ele, costul serviciului de curierat este pe cheltuiala sa.

 

Articolele returnate vor fi expediate, prin orice firma de curierat aleasa de client, pe cheltuiala sa, la urmatoarea adresa:

STR Piscu Crasani, nr 15 A, SECTOR 6, BUCURESTI -Tel 0730685009

 

Atentie !!!  COMPANIA nu raspunde de coletele trimise retur prin POSTA ROMANA, care trebuie ridicate din oficiul postal!!

Atentie!!!!  COMPANIA nu isi asuma responsabilitatea pentru coletele trimise la o alta adresa decat cea mentionata pentru Departamentul Returnari.